Jagódki

  • Ogólne informacje

    Jesteśmy jagódki, czarne jagódki, Mieszkamy w lesie zielonym, Oczka mamy czarne, buźki granatowe, A rączki są zielone i seledynowe. Jest nas dziewiętnaścioro ,to całkiem sporo. Dziewczynki: OLGA , GABRYSIA B. , ŁUCJA , LENA , ANIA , MARYSIA , JULKA , NIKOLA , MAJA , GABRYSIA K. , MARTA Chłopcy: MICHAŁ , OLIWIER , STAŚ S. , STAŚ G. , STAŚ K. , IGOR MARCEL , KUBA.
  • Jagódki

    • Wiek dzieci:
      5 lat
    • Rozmiar klasy:
      19 dzieci
    • Wychowawca:
      mgr Violetta Ziętek
    • Drugi nauczyciel:
      mgr Izabela Schulz
    • Pomoc nauczyciela:
      Anna Gmerek
  • Aktualności z naszej grupy

    Zobacz co słychać w grupie Jagódek
  • Czego się uczymy w maju?

    Ogólne cele dydaktyczno-wychowawcze:

    Rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowo-słuchowej podczas zabaw ruchowych, plastycznych.

    Zachęcanie do prowadzenia obserwacji i wyciągania wniosków na ich podstawie.

    Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.

    Uświadamianie, że dzielenie się może sprawiać radość wszystkim.

    Aktywne włączanie dzieci w przygotowania do rodzinnego święta.

    Umożliwienie wspólnej zabawy dzieciom i ich rodzicom; czerpanie radości ze wspólnej zabawy.

    Rozwijanie umiejętności różnicowania i podawania nazw kierunków w przestrzeni i na kartce.

    Poszerzanie czynnego słownika dziecka.

    Utrwalenie umiejętności dokonywania analizy i syntezy słuchowej wyrazów.

    Uświadomienie niebezpieczeństwa wynikającego ze spotkania z nieznajomym zwierzęciem.

    Poznanie funkcji instytucji niosących pomoc: weterynarz.

    Odbieranie otaczającego nas świata poprzez różne zmysły.

    Kształtowanie umiejętności sprawnego przeliczania w granicach możliwości dzieci.

    Wprowadzenie liczebnika głównego i porządkowego 9 oraz pojęcia zero (nic).

    Kształtowanie umiejętności całościowego czytania wyrazów: łapa, zebra.

    Kształtowanie umiejętności analizy i syntezy słuchowej wyrazów, wysłuchiwania głosek ł, z w wyrazach.

    Kształtowanie percepcji wzrokowej – odszukiwanie elementów na obrazku, układanie symboli według wzoru i z pamięci – przygotowanie do czytania i pisania.

    Nauka piosenek i pląsów.

    Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.

  • Nasze plany:

     

  • Informacje o Wychowawcy