Jagódki

  • Ogólne informacje

    Jesteśmy jagódki, czarne jagódki, Mieszkamy w lesie zielonym, Oczka mamy czarne, buźki granatowe, A rączki są zielone i seledynowe. Jest nas całkiem sporo. Dziewczynki: OLGA , GABRYSIA B. , ŁUCJA , LENA , ANIA , MARYSIA , JULKA , NIKOLA , MAJA , GABRYSIA K. , MARTA , NIKOLA , GABRYSIA. Chłopcy: MICHAŁ , OLIWIER , STAŚ S. , STAŚ G. , STAŚ K. , IGOR , MARCEL , KUBA , ANTEK , GRZESIU , KRYSTIAN.
  • Jagódki

    • Wiek dzieci:
      6 lat
    • Rozmiar klasy:
      24 dzieci
    • Wychowawca:
      mgr Violetta Ziętek
    • Drugi nauczyciel:
      mgr Luiza Wielińska
    • Pomoc nauczyciela:
      Weronika Ruchniewicz
  • Aktualności z naszej grupy

    Zobacz co słychać w grupie Jagódek
    • REKRUTACJA 2019/2020
      Rekrutacja na rok szkolny 2019/2020 rozpoczyna się od 4 marca do 22 marca 2019 roku. W tym terminie przyjmowane będą wnioski- [...]
    • Odpłatności
      Drodzy Rodzice z uwagi na fakt, ze rozchorowała się pani intendentka, proszę o cierpliwość. Karteczki będą do odbioru w przyszłym [...]
    • Uwaga! Dotyczy religii.
      Od 13.02.-5.03. siostra Anna będzie nieobecna. Nie musicie tak wcześnie wstawać:)
  • Czego się uczymy w lutym?

    Cele ogólne:

    • rozwijanie pamięci słuchowej i słownika czynnego dzieci; rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowo-słuchowej; wprowadzenie litery B, b na przykładzie wyrazu balon;
    • kształtowanie potrzeby uczestnictwa w kulturze; przypomnienie zasad bezpiecznego i higienicznego oglądania telewizji; rozwijanie kompetencji językowych przez rozpoznawanie głoski w nagłosie, śródgłosie i wygłosie słów o prostej budowie fonetycznej;
    • rozwijanie umiejętności wnioskowania i logicznego myślenia; doskonalenie kompetencji matematycznych przez segregowanie i rozdzielanie symboli graficznych według przyjętego kryterium;
    • poznawanie elementów kultury polskiej na podstawie legend; rozwijanie kompetencji językowych przez analizę i syntezę głosek w słowach; uświadamianie czym różni się legenda od bajki i baśni;
    • ćwiczenie pamięci słuchowej, rozwijanie postrzegania wzrokowego przez wyróżnianie i nazywanie elementów ilustracji;
    • poznanie niektórych polskich tańców ludowych, ich nazw oraz podstawowych kroków tanecznych; wprowadzenie litery N, n na przykładzie wyrazu noga;
    •        rozwijanie umiejętności matematycznych przez mierzenie długości; wprowadzenie liczby 10;
    • podejmowanie samodzielnych aktywności i uczestniczenie w zabawach tematycznych; porównywanie liczebności zbiorów;
    • poszerzenie wiedzy o niektórych zwyczajach karnawałowych na świecie, uzupełnianie ilustracji według podanego wzoru;
    • rozwijanie koordynacji ruchowo-słuchowo-wzrokowej przez zabawy taneczne; rozwijanie kompetencji językowych; kształtowanie słuchu fonematycznego przez określanie głoski w nagłosie, śródgłosie i wygłosie słów o prostej budowie fonetycznej;
    • rozwijanie kompetencji samodzielnego uczenia się z różnych źródeł; wspomaganie rozwoju intelektualnego i odporności emocjonalnej podczas rozgrywania gier planszowych; doskonalenie umiejętności odczytywania symboli i posługiwania się nimi;
    • rozwijanie wyobraźni i sprawności manualnej przez tworzenie własnego pisma obrazkowego; doskonalenie umiejętności odtwarzania rytmów słuchowo-ruchowych;
    • wspomaganie rozwoju intelektualnego podczas samodzielnego eksperymentowania, rozwijanie spostrzegania przez wskazywanie różnic między obrazkami i wyrazami; wprowadzenie litery P, p na przykładzie wyrazu pralka; wdrażanie do samodzielnej aktywności poznawczej; doskonalenie umiejętności dokonywania analizy sylabowej;
    • pobudzanie kreatywnego myślenia i myślenia przyczynowo-skutkowego; zachęcanie do eksperymentowania; rozwijanie kompetencji językowych przez określanie głoski w nagłosie, śródgłosie i wygłosie słów o prostej budowie fonetycznej.
  • Nasze plany:

     

  • Informacje o Wychowawcy

    • Violetta Ziętek
      nauczyciel dyplomowany

      Violetta Ziętek

      nauczyciel dyplomowany

      Jestem absolwentką Studium Nauczycielskiego i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, nauczycielem dyplomowanym

      Praca zawodowa sprawia mi wiele satysfakcji i przyjemności .  Każde dziecko to mały człowiek , który ma swoje prawa i  nieograniczone możliwości i tylko rolą dorosłych jest szerokie otworzenie drzwi do świata wiedzy i umiejętności.

      Wielokrotnie wcielałam się w scenarzystę i reżysera przedstawień teatralnych z powadzeniem  prezentowanych przez dużych i małych aktorów. Kocham zwierzęta duże i małe i postrzegam ludzi przez pryzmat ich stosunku do nich. Mam kota i 2 psy , które jak ich właścicielka starają się ,,żyć ze sobą w zgodzie”

      Przygotowanie:
      • Stopień:
        nauczyciel dyplomowany
      • Studium nauczycielskie w Poznaniu:
        wychowanie przedszkolne
      • UAM w Poznaniu:
        reedukacja i opieka pedagogiczna