Jagódki

  • Ogólne informacje

    Jesteśmy jagódki, czarne jagódki, Mieszkamy w lesie zielonym, Oczka mamy czarne, buźki granatowe, A rączki są zielone i seledynowe. Jest nas dziewiętnaścioro ,to całkiem sporo. Dziewczynki: OLGA , GABRYSIA B. , ŁUCJA , LENA , ANIA , MARYSIA , JULKA , NIKOLA , MAJA , GABRYSIA K. , MARTA Chłopcy: MICHAŁ , OLIWIER , STAŚ S. , STAŚ G. , STAŚ K. , IGOR MARCEL , KUBA.
  • Jagódki

    • Wiek dzieci:
      5 lat
    • Rozmiar klasy:
      19 dzieci
    • Wychowawca:
      mgr Violetta Ziętek
    • Drugi nauczyciel:
      mgr Izabela Schulz
    • Pomoc nauczyciela:
      Anna Gmerek
  • Aktualności z naszej grupy

    Zobacz co słychać w grupie Jagódek
    • Prośba dzieci o Przepis na rogale
      Dziś panie kucharki uraczyły dzieci rogalami. Co prawda nie świętomarcińskimi, ale bardzo im smakowały (może nawet bardziej) ? Oto przepis: [...]
    • Co w listopadzie ?
      7 listopada- wycieczka do Dąbrówki Leśnej (Jagódki) 7 listopada, godz. 9:45- 10:45 zajęcia sportowe w hali Centrum Sportu (Wędrowniczki) 8 listopada [...]
    • Zdjęcia do odbioru 🙂
      Drodzy Rodzice   U p. Marty ( intendentki) można nabyć zdjęcia 🙂
  • Czego się uczymy w listopadzie?

    Ogólne cele dydaktyczno-wychowawcze:

    Wdrażanie do ubierania się zgodnie z porą roku.

    Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunku zdrowia i odporności.

    Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianą pory roku.

    Zapamiętanie cech typowych dla późnej jesieni: szarugi jesienne, słota.

    Wdrażanie do opieki nad ptakami podczas zbliżającej się zimy.

    Wdrażanie do bezpiecznej zabawy z wykorzystaniem sprzętu w ogrodzie przedszkolnym.

    Rozwijanie umiejętności przeliczania oraz porządkowania zbiorów.

    Rozwijanie umiejętności dodawania podczas zabaw z kostką.

    Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej.

    Rozwijanie percepcji słuchowej na materiale symbolicznym.

    Kształtowanie umiejętności odczytywania instrukcji obrazkowej – kolejność czynności.

    Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.

    Kształtowanie umiejętności analizy i syntezy słuchowej wyrazów, wysłuchiwania głosek: e, t, d, i w wyrazach.

    Nauka piosenek i pląsów.

    Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.

  • Nasze plany:

     

  • Informacje o Wychowawcy

    • Violetta Ziętek
      nauczyciel dyplomowany

      Violetta Ziętek

      nauczyciel dyplomowany

      Praca zawodowa sprawia mi wiele satysfakcji i przyjemności .  Każde dziecko to mały człowiek , który ma swoje prawa i  nieograniczone możliwości i tylko rolą dorosłych jest szerokie otworzenie drzwi do świat wiedzy i umiejętności.

      Prywatnie żona , teściowa i mama 2 córek ( gimnazjalistki i absolwentki UAM) Cenie ludzi szczerych , otwartych ,  energicznych i pomysłowych . Sama jestem raczej ,,umysłem ścisłym” , gdyż od szkoły podstawowej pasjonowała mnie matematyka , choć coraz częściej uzmysławiam sobie , że  ma ona dla mnie wiele do odkrycia  np. notacje wykładnicze.  Bywam humanistką , gdyż wielokrotnie wcielałam się w scenarzystę i reżysera przedstawień teatralnych z powadzeniem  prezentowanych przez dużych i małych aktorów.  Pasjonuje się urządzaniem ogrodów i hodowlą roślin doniczkowych.  W nielicznych , wolnych chwilach  szydełkuje , projektuje i szyje odzież , aranżacje okienne i poduszki. Ozdabiam również różne przedmioty drewniane i szklane korzystając z technik decoupage . Od niedawna zajmuje mnie również  odnawianiem mebli . Lubię dekorować wnętrza zgodnie z porami roku . Kocham zwierzęta duże i małe i postrzegam ludzi przez pryzmat ich stosunku do nich. Mam 3 koty i psa , które jak ich właścicielka starają się ,,żyć ze sobą w zgodzie”

      Przygotowanie:
      • Stopień:
        nauczyciel dyplomowany
      • Studium nauczycielskie w Poznaniu:
        wychowanie przedszkolne
      • UAM w Poznaniu:
        reedukacja i opieka pedagogiczna