Jagódki

  • Ogólne informacje

    Jesteśmy jagódki, czarne jagódki, Mieszkamy w lesie zielonym, Oczka mamy czarne, buźki granatowe, A rączki są zielone i seledynowe. Jest nas dziewiętnaścioro ,to całkiem sporo. Dziewczynki: OLGA , GABRYSIA B. , ŁUCJA , LENA , ANIA , MARYSIA , JULKA , NIKOLA , MAJA , GABRYSIA K. , MARTA Chłopcy: MICHAŁ , OLIWIER , STAŚ S. , STAŚ G. , STAŚ K. , IGOR MARCEL , KUBA.
  • Jagódki

    • Wiek dzieci:
      5 lat
    • Rozmiar klasy:
      19 dzieci
    • Wychowawca:
      mgr Violetta Ziętek
    • Drugi nauczyciel:
      mgr Izabela Schulz
    • Pomoc nauczyciela:
      Anna Gmerek
  • Aktualności z naszej grupy

    Zobacz co słychać w grupie Jagódek
    • Zapraszamy na spotkanie z psychologiem
      18 kwietnia, godz. 16:30 odbędzie się spotkanie z psychologiem. Tematyka spotkania „Zachowania agresywne wśród dzieci” i „Dojrzałość szkolna”. Zapraszamy wszystkich [...]
    • Wizyta Prezydenta w Szamotułach
       Wizyta Prezydenta RP w Szamotułach   Z upoważnienia Kancelarii Prezydenta RP informuję, iż Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej p. Andrzej Duda w [...]
    • Co w kwietniu ?
      4 kwietnia, zajęcia sportowe na hali CS (godz. 9:45- Słoneczka, godz. 11:00-Jagódki) 9 kwietnia- międzyprzedszkolny konkurs języka angielskiego (Słoneczka, Wędrowniczki) [...]
  • Czego się uczymy w kwietniu?

    Ogólne cele dydaktyczno-wychowawcze:

    Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.

    Propagowanie postawy proekologicznej.

    Poznawanie pojęć związanych z ekologią: recykling, segregacja śmieci, środowisko przyrodnicze, fauna, flora.

    Kształtowanie umiejętności porównywania długości; operowania pojęciami: najkrótszy, najdłuższy.

    Kształtowanie umiejętności globalnego czytania wyrazów: ekologia, fauna, flora, godło, flaga.

    Zachęcanie do codziennego spożywania mleka i przetworów mlecznych, przełamywanie ewentualnej niechęci.

    Rozwijanie percepcji wzrokowej na materiale symbolicznym.

    Rozwijanie sprawności grafomotorycznej ręki wiodącej.

    Rozwijanie umiejętności właściwego reagowania na przegraną, znoszenie porażek.

    Wdrażanie do właściwego zachowania się przy stole i używania zwrotów: proszę, dziękuję.

    Rozbudzanie zainteresowania mniej znanymi zawodami: piekarz, młynarz.

    Rozbudzanie zainteresowania historią techniki.

    Zachęcanie do codziennych spacerów i zabaw na świeżym powietrzu.

    Doskonalenie percepcji słuchowej – wyróżnianie głosek w wyrazach i kolejne ich wymawianie.

    Doskonalenie percepcji wzrokowej podczas układania według wzoru i wskazywania takich samych znaków i symboli.

    Rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego – ustalanie kolejności zdarzeń i porządkowanie obrazków w historyjkach obrazkowych.

    Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania.

    Posługiwanie się liczebnikami głównymi i porządkowymi.

     

     

  • Nasze plany:

     

  • Informacje o Wychowawcy