Pszczółki

  • Ogólne informacje

    Grupa pszczółki to dzieci 3-4 letnie, do której uczęszcza 25 dzieci. Pracują w niej dwie panie mgr Magdalena Jankowska i mgr Kinga Roszyk oraz pani Hania, która jest pomocą nauczyciela. Jesteśmy ciekawi świata i interesujemy się wszystkim co nas otacza. Poznajemy przedszkole, nasze panie i rówieśników, z którymi spotykamy się codziennie. Dużo czasu spędzamy na wspólnej zabawie, ale pamiętamy również o rozwijaniu umiejętności samoobsługowych. Podczas zajęć staramy się skupić uwagę, żeby poznać wiele ciekawych rzeczy. Uczymy się tańczyć, śpiewać, rysować i malować. Lubimy zabawy na placu zabaw i spacery na świeżym powietrzu. Po całym dniu wypełnionym wrażeniami odpoczywamy na leżaczkach słuchając muzyki relaksacyjnej i bajek czytanych przez panią.
  • Pszczółki

    W miarę możliwości prosimy zaopatrzyć dzieci w:

    • ręczniki papierowe (raz w miesiącu)
    • pudełko chustek higienicznych (raz w miesiącu)

    Prosimy aby wszystkie rzeczy były podpisane.

    • Wiek dzieci:
      4 lata
    • Rozmiar klasy:
      21 dzieci
    • Wychowawca:
      mgr Magdalena Jankowska
    • Drugi nauczyciel:
      Justyna Ziętek
    • Pomoc nauczyciela:
      Anna Gmerek
  • Aktualności z naszej grupy

    Zobacz co słychać w grupie Pszczółek
    • NNW- składka 25 zł
      Szanowni  Rodzice Bardzo przepraszam za pomyłkę. Przekazałam informację, że składka na ubezpieczenie wynosi 24 zł 🙁 Bardzo proszę tych rodziców, [...]
    • Zebranie Rady Rodziców
      Zapraszam wszystkich członków Rady Rodziców (trójki grupowe) na spotkanie w najbliższy czwartek 20.09. o godz. 16:00 Dyrektor
    • DZIEŃ PRZEDSZKOLAKA 22.09.2018r.
      Drodzy rodzice i przedszkolaki nasz stary płot jest już byle jaki! Więc na 22.09. godz.10 się umówimy szczotki i pędzle [...]
  • Czego się uczymy we wrześniu?

     

     

    • To jestem ja

      – zapoznanie z nauczycielami i kolegami,

      – budowanie relacji w grupie,

      – rozwijanie sprawności ruchowej,

      – wdrażanie do współpracy w grupie

      – kształtowanie znajomości własnego ciała i akceptowanie samego siebie,

    • Moja grupa

      – rozpoznawanie i nazywanie części garderoby,

      – rozwijanie koncentracji uwagi,

      – rozwijanie aktywności twórczej i spostrzegawczości,

      – kształtowanie poczucia przynależności do grupy,

      – poznawanie imion dzieci w grupie,

    • Moja droga do przedszkola

      – zapoznanie z zasadami bezpieczeństwa poruszania się po drodze,

      – zaznajomienie dzieci z numerem alarmowym 112,

      – wdrażanie do bezpiecznych zachowań,

      – kształtowanie poczucia rytmu,

      – rozumienie znaczenia znaków drogowych w ruchu drogowym,

    • Idzie jesień….. przez las, park

      – rozwijanie pamięci,

      – rozpoznawanie i nazywanie darów jesieni,

      – rozwijanie umiejętności klasyfikowania,

      – rozbudzanie zainteresowania światem przyrody,

      – rozwijanie umiejętności liczenia i porównywania liczby elementów.


    Piosenka „Jesień” B. Forma
     

    1. Dzisiaj od rana jesień czarowała
    w parku i w lesie dary rozdawała

    Ref. Jesień, jesień, jesień z wiatrem zatańczyła,
    liście złote i brązowe wszędzie rozrzuciła.

    2. W kolczastych czapkach kasztany spadają
    śmieją się dzieci w trawie szukają.

    Ref. Jesień, jesień, jesień z wiatrem zatańczyła,
    liście złote i brązowe wszędzie rozrzuciła.

    3. Cała w koralach piękna jarzębina
    z wesołym wiatrem taniec rozpoczyna.

     

     

  • Nasze plany:

     

     

     

     

     

     

  • Informacje o Wychowawcy

    • Magdalena Jankowska
      nauczyciel kontraktowy

      Magdalena Jankowska

      nauczyciel kontraktowy

      „Pracę jako nauczyciel rozpoczęłam osiem lat temu. Jestem osobą, która łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne z dziećmi jak i z personelem. Staram się być twórcza i kreatywna w pracy z dziećmi, wykorzystując metody, formy i środki dydaktyczne  w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. Moim celem jest to, aby prowadzone zajęcia pozwalały dzieciom na właściwy rozwój osobowy, kształtowały umiejętności funkcjonowania w grupie, komunikowania się i rozwiązywania problemów.

      Prywatnie jestem żoną i mamą dwójki dzieci. Bardzo lubię spędzać czas z rodziną, to ona daje mi siłę i  motywuje do dalszych działań. Wolny czas spędzamy na spacerach, wycieczkach rowerowych, oraz na działce gdzie obcując z przyrodą odpoczywamy.”

      Przygotowanie:
      • Stopień:
        nauczyciel kontraktowy
      • Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Lesznie:
        wychowanie przedszkole i nauczanie zintegrowane